Jom Taubat Masuk Syurga

xBran.blogspot.com 2000-2012. Powered by Blogger.
KOMEDI : Terbaik | Terburuk | Video Kelakar | Epik Gagal | Iklan Lucu |Muzik Lucu | Dunia Tak Berakal | Apa Bran!

HIBURAN : Terkini | Selebriti | Top 10 | Muzik | TV | Movie | Video Game


AKSI : Gadis | Jejaka | 18 Seks | Video Seksi | 20 Terhebat | Video Aksi

BLOG : Tutorial | Panduan | Iklan

Search This Blog

CERITA TERKINI xBRAN

Dato` Ramli MS, Alyah Sudah Kahwin Senyap-Senyap?



KL, 10 JULAI 2013: Bukan kata korang je yang terkejut bila baca headline Murai Batu ni, tapi Murai Batu sendiri pun terkejut apabila mendengar berita ini. Yelah, macam mana nak percaya sedangkan kisah cinta mereka berdua ini sudah lama senyap dan dengarnya sudah pun break up?

Tup-tup, Murai Batu dengar sekarang ini Dato` Ramli MS dengan Alyah kononnya sudah pun kahwin senyap-senyap. Berita ini pun Murai Batu perolehi daripada seorang rakan yang boleh dikatakan agak rapat jugalah dengan pengarah muzik terkenal, Dato` Ramli MS. Dia beritahu rakannya itu ada terlepas cakap yang beritahu pengarah muzik itu rupanya sudah berkahwin dengan penyanyi Alyah.

Malah Murai Batu diberitahu, mereka sudah pun berkahwin selepas Alyah mengerjakan umrah baru-baru ini iaitu selepas dia mengambil keputusan untuk berhijab penuh. Bila dikira-kira balik, makananya sudah lebih 2 bulan ke mereka berkahwin? Yelah tak silap Murai Batu, Alyah pulang dari umrah pada awal April lalu.

Malah, Murai Batu dengar lagi, Alyah sudah pun tinggal bersama dengan Ramli MS di rumah pengarah muzik itu yang terletak di Bandar Kinrara, Puchong. Betul ke apa yang Murai Batu dengar ni? Murai Batu sendiri sukar hendak percaya kerana apa yang musykilnya, jika benar mereka sudah berkahwin tetapi mengapa masih mahu merahsiakan?

Namun, tak mungkin pokok bergoncang jika tiada angin yang bertiupkan? Sedangkan, Murai Batu rasa, mereka tidak perlu buat begitu kerana apa yang Murai Batu tahu kedua-duanya single. Yelah, apa yang nak disorokkan lagi, lain lah kalau Alyah bernikah dengan suami orangkan?

Entah lah, Murai Batu sebenarnya dah lama dengar cerita ini, tetapi tak tertanggung bila ada juga yang bertanyakan mengenai kesahihan berita ini dan ia membuatkan Murai Batu sendiri teringin sangat nak tahu.

Apa-apa pun, Murai Batu terlebih dahulu ingin meminta maaf jika cerita yang Murai Batu dengar ini tidak benar sama sekali. Tetapi jika benar, harap mereka dapat kongsikan bersama dengan media dan peminat di luar sana.

SUMBER MURAI.COM.MY

Ditulis Oleh : Acit Guestbook Hari: 23:28 Kategori:

0 000 yang ade bran:

Post a Comment

Sila tinggalkan comment yang hebat!!.. Yang Pasti anda mesti BERANI!!

xBran Hot

 

Our Sponsor

”banner

Banner xBran

”banner
Sila tukar link dengan kami :)

Info Terkini XBran Ping Busuk

Penafian :


Kami merupakan sebuah blog yang mengumpul pelbagai cerita menarik dan info apa sahaja tentang manusia sejagat umumnya.
Kami memohon maaf jika ada info yang tidak benar. Kami hanya menyampaikan daripada sumber-sumber yang terkenal seperti Harian Metro, Malaysia Kini, Melayu Kini, MyNewsHub, Berita Bernama, Bloomberg, Berita Harian, Kosmo, Utusan dan pelbagai lagi sumber yang terbaik. Selamat membaca :)

PERHATIAN - Jom jadi Ahli xBran

Assalamualaikum.
Kami memberi peluang menambah pendapatan kepada sesiapa sahaja berumur 16-50 tahun untuk bersama-sama kami meneraju blog xBran ini tanpa hadnya.

Syarat-syarat menjadi ahli xBRAN.

1. Daftar - Isi borang online yng disediakan bagi memudahkan kami membuat pembayaran kepada anda.

2. Jika artikel yang anda anda bukan hak anda, sila pastikan anda letak link sumber.

3. Jana pendapatan berBlogging.

4. Minimum 1 hari 1 artikel.

+++++++++++++++++++++++++++++++
LEVEL 1 - (Anda buat 300 artikel)
Kami beli cerita anda, 1 artikel = RM0.10
Contoh pengiraan :
5 artikel = RM0.50

LEVEL 2 (Anda tambah 200 artikel lagi)
-YURAN RM50
Selepas anda melepasi tahap 300 artikel,
Kami akan naikan harga 1 artikel = RM0.20.
Contoh pengiraan :
5 artikel = RM1.00


LEVEL VVIP -YURAN RM100
1 artikel = RM0.50
Jom Rebut peluang tambah pendapatan sampingan.

AHLI TERKINI
MrPetak - VVIP
fiveprodesign - Ahli Biasa
HantaranMurah - Ahli Biasa
Anda ahli?

xBran kalau tak tinggal calar!

There was an error in this gadget

Google+ Badge

Backlink xBran

blogger widgets Free Backlinks

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

?

Dapatkan Widget Ini Di Mazeer Mohamad | Simple SEO Tips @ Blogger Tips

More tips here http://mazeermohamad.blogspot.com/search/label/FAMOUStutorial